چک لیست کمد لباس کودک

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رنگ های دخترانه، رنگ های پسرانه و چاپ های شایان ستایش، ممکن است همان چیزی باشد که شما را برای خرید به سمت یک دسته از لباس های کودک سوق می دهد. اگرچه برای انتخاب نهایی خود، باید ایمنی، راحتی و قابلیت استفاده از آن را در نظر بگیرید اما پوشیدن آسان لباس آسان و قابلیت شستشوی راحت آن هم مهم است. احتمالاً می خواهید قیمت را نیز در نظر بگیرید. خرید از فروشگاه های دست دوم یا فروشگاه های تاناکورا با اجناس مرغوب، برای نوزادان برای اکثر موارد مشکلی ایجاد نمی کند. فقط باید حتماً پیش از استفاده همه چیز را بشویید.

ابتدا ایمنی: بدون دکمه، پاپیون یا کراوات. از لباس هایی که دکمه های کوچک، بدلیجات تزئینی یا پاپیون دارند دوری کنید، زیرا می تواند خطرات خفگی را ایجاد کند. لباس هایی با کراوات بلند یا بندهای محکم در اطراف بازوها، پاها یا گردن کودک شما نیز ایمن نیستند. اطمینان حاصل کنید که تزئینات روی آن محکم دوخته شده است.

 

لباس خواب ضد آتش را انتخاب کنید: برچسب های لباس نوزادی شما نشان می دهد که آیا در برابر آتش مقاوم هستند تا به راحتی پوشیده شوند یا اینکه پارچه آنها ضد آتش نیست. پارچه های مقاوم در برابر شعله دستورالعمل های خاصی را برای لباسشویی برای شما در نظر گرفته اند که باید آنها را دنبال کنید تا مواد شستشو دهنده را از شستشو دور نگه دارید. در واقع، این جایی است که ممکن است وسایل دست دوم انتخاب خوبی نباشد. اگر به روش صحیح شسته نشده باشند، کارایی خوبی نیز ندارند.

با توجه به وزن کودک و نه سن او خرید کنید: وقتی صحبت از لباس کودک می شود، سن معنای زیادی ندارد. مارک های مختلف اندازه لباس متفاوت است. وزن معیار بهتری است و در بسیاری از لباس های کودک همراه با سن ذکر شده است.

به این فکر کنید که لباس پوشیدن و درآوردن راحت باشد. لباس پوشیدن نوزاد ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. برای سهولت لباس پوشیدن هنگام انتخاب لباس این نکات را دنبال کنید:

یقه گشاد یا دکمه هایی که بر روی سرشانه تعبیه شده باعث راحتی لباس پوشیدن می شود. (اگر لباس هایی را که روی سرتان را می کشید انتخاب می کنید، سریع این کار را انجام دهید زیرا نوزادان وقتی راه تنفس آنها مسدود است یا نمی توانند شما را ببینند وحشت می کنند).

لباس های آستین های گشاد راحت تر از آستین ها بلند و تنگ هستند.

دکمه های قابلمه ای در فاق عوض کردن پوشک را سریعتر و آسان تر می کند که در این صورت لازم نیست همه لباس های کودک خود را درآورید.

لباس های قابل شستشو در ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی به جهت شستن لباس ها با دست، لباس هایی را که روی آن نوشته شده است "قابل شستشو در ماشین" بخرید. لباس هایی که پارچه آنها صد در صد پنبه است، ایده آل هستند، زیرا راحت و بادوام هستند و به خوبی شسته می شوند.

پیش از هر خریدی درست فکر کنید. برخی از نوزادان هرگز در اندازه "نوزاد تازه متولد شده" قرار نمی گیرند. اندازه برخی از بچه ها حتی ممکن است بعد از گذشت تنها 1 ماه از اندازه لباس های یک نوزاد 3 ماهه نیز بیشتر باشد. بنابراین، لباس هایی را در اندازه 6 ماه یا 1 ساله خریداری کنید که قابلیت استفاده داشته باشید. دوقلوها کوچکتر از نوزادان تک فرزند هستند، بنابراین کوچکترین لباس ها هم ممکن است برای آنها بزرگ باشد. برخی از لباس ها را می توان کمی بزرگ خرید، تا زمانی که کودک شما رشد کند. هر چند ایده خوبی نیست که بخواهید لباس های فصلی مانند مایو یا کت های زمستانی را از قبل بخرید چون پیش بینی اندازه کودک شما غیرممکن است.

منبع: babycares

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 5 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی